Добро-дошли на Банетов-Ауто-Мото-сајт на Српском језику
You are welcome,to browse Bane`s Automotive-website in English
Edit/mctech
Design/MC.TECHThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">
Добро-дошли на Банетов-Ауто-Мото-сајт на Српском језику
You are welcome,to browse Bane`s Automotive-website in English
Edit/mctech
Design/MC.TECHThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">
Prolazi još jedna Auto-Show Detroit,Ženeva,Frankfurt,Paris,Peking....
Kviz pitanje-posetiocima аutomobilskih salona,specijalizovanih auto-sajtova: Šta je zajednička karakteristika sledećih vozila:
Fiat 500L, Citroen-Picasso,(Grand,DS), Ford (C-max,S-max), Opel(Grand-Zafira,Turer,Zafira), Reno (Espace,Scenik), Suzuki SX4 .....
Reći ćete svi su trenutno trend-seteri koji treba da posustalu auto-industriju vrate na staze stare slave i ekonomskog prosperiteta.Takva su nadanja.
No da li su svi potencijali dovoljno razvijeni,da zadovolje ne mala očekivanja,uložene napore,sredstva.
Da li ima još prostora za poboljšanja,nova rešenja kad se čini da svi kopiraju ista koncepte.
Tim pitanjem se bavim na narednim stranama,želeći da postavim pitanja,koja tragaju za novim ogledima na večite dileme konstruktora,da unaprede dostignuta rešenja...
Istovremeno svi pate od jedinstvene boljke “nepreglednog i široko zaklonjenog, bočnog
(side- view), DVOSTRUKOG A-stuba,oblik tzv “riblje kosti”.
Pa ipak da li je moguća učiniti više po ovim pitanjima.Sa profesionalnog i stučnog stanovišta ,smatram da je moguće,da postoji potencijalno bolje rešenje.
Spreman sam da zainteresovanim stranama, ( iz domena uže specijalizovane kategorije stručnih poznavalaca) izložim koncepte novih rešenja,koja će novim konstrukcijsko-dizajnerskim rešenjima,prevazići gore pomenute nedostatke.
Istovremeno donelo bi novi atraktivni dizajnerski pomak,kao potpuno orginalno novo oblikovano vozilo,koje nema premca među već viđenim. (Opel ,Ford, Fiat, Citroen, Reno, Suzuki,već dodajte po želji na dugački vozni red...).
Pogotovo u svetlu perspektiva prevazilaženja sve-opšte ekonomske krize gde automobilska industrijskaa tržišta,imaju značajno važan udeo.
Namera dizajnera ovog sajta je da potencira uočene nedostatke,"iz jednog naročitog ugla",da ponudi rešenje koje će prevazići postignuto, za moguće,kvalitet-viši nivo.
Ljubiteljima automobila Predlažem da se upoznaju sa Prikazom Karakteristika Svakog od Navedenih Vozila,njihovih Tehničko-Tehnoloških karakteristika,Ekploatacionih Svojstava,Voznih Iskustava.
Konačno-Svi pate od jedinstvene boljke “nepreglednog i široko zaklonjenog bočnog (side- view), DVOSTRUKOG A-stuba,oblik tzv “riblje kosti”,koji samo neprekidna marketinškakom-presija,naštetu vozača,ubeđuje da je tima povećana preglednost,
Kako ona objektivno jedino povećava “blind-spot",mnogostruko-opasno ,objektivno, empirijski,ugrožavasve učesnika u saobraćaju
Vozače koji objektivno trpe u najmanje dve situacije i ne manje važno zbog tako smanjene vidljivosti bezbednost ne-uočavanja drugih učesnika u saobraćaju,vozila,pešaka.
Jedan od razloga da više vremena provedete u "fijatu-500L" je mašina za espreso-kafu, razvijena u saradnji sa poznatim proizvođačem"Lavazza", koja se nalazi između prednjih sedišta i ima" stanicu" zapunjenje espresom.
|
|
Osim dve varijante karoserije, ono što je specifično za "C4 pikaso" jeste veoma prostrana i svetlom ispunjena unutrašnjost. Naime, staklene površine, pogotovo vetrobransko staklo, su ogromne, pa je boravak u ovom automobilu izuzetno prijatan, čak i na dužim putovanjima. Sedišta su, kako se to obično kaže "francuski udobna i prostrana"
|
|
Opel, je 1999. godine iznenadio svet novim modelom "zafira" - sedmosedom, sa podesivim enetrijerom i bogatom ponudom prostora, upakovanim u telo dugačko samo 4,32 metra. Time otvorila konkurs na koji su odgovorili praktično svi proizvođači |
|
|
|
Suzuki je automobil razvijao u saradnji sa Fijatom, tako daje njegov italijanski tehnološki brat blizanac.Svaka koncepcijska sličnist sa gore pomenutim modelima više govori o trendu usvojenog oblika dizajnerskog rešenja.Tu se naravno ne završava spisak proizvođača,koji sličnim oblicima karoserije nastupaju u tržišnu borbu. |